Tjäna snabba pengar!

Varför skulle jag vilja ha reklam på min blogg?

Fattar inte bolag att jag skulle känna mig som en ”sell out” om jag tog emot pengar från företag som har barnarbetare och dåliga förhållanden för sina arbetare!!

Jag gör gärna reklam för saker jag inte gillar och gillar till exempel apple eller nike, allsvenskan, elitserien,hannah widerstedt,reinfeldt,löfven, men det gör jag gärna gratis!

Sen finns det några jag tycker kan betala mig för att jag skriver och det är de människor som har mer pengar än vad de kan göra slut på en hel livstid, alla pengar jag skulle få skulle gå till att bygga härbärgen eller lägenheter åt hemlösa och fattiga!!

 

Jag tycker att de pengarna de skulle lägga på min blogg eller mig  hellre kan gå till barnarbetarna eller till fattiga i världen så att de kan få ett drägligt liv!!

Fattar inte hur vissa människor tar emot pengar för att folk ska läsa en blogg! De bidrar ju till ett sämre levande för barnarbetarna.

ALL MAKT ÅT FOLKET

Tidigare inlägg
Följande inlägg
Lämna en kommentar

Kommentera

