Socialdemokraterna!!

Där trodde ni att ni skulle komma undan, men hur kan man vara så jävla dumma så att ni fortsätter att sälja vapen till en diktatur när ni tar makten?

Hade ni varit smarta och vunnit valet först innan du uttalat dig Urban Ahlin så hade nog fler röstat på er!

Jag vet att jag bara är en person, men jag hade tänkt rösta på er vid valet, men jag tror det blir längre åt vänster eftersom ni inte avslutar affären med Saudiarabien!!

Nu Löfven ska du passa på att sparka ett par ur ditt parti innan valet så slipper ni alla ”skandaler”

Våga vara en stark person! Ni får min röst om ni avslutar exporten av vapen till Saudiarabien!

Vilket straff är det idag i Sverige för att handhålla eller känna till att vapen används för att mörda?

Svara på den frågan innan ni fortsätter era jävla idioter!! Ni är ju lika korkade som moderaterna!!

Av någon anledning när jag tänker på regeringen och de olika partierna så kommer tankarna om big brother.

Ni är ju lika korkade!!

ALL MAKT ÅT FOLKET

Tidigare inlägg
Följande inlägg
Lämna en kommentar

Kommentera

