Allsvenska premiären!

Tre matcher avklarade idag och jag följde den tråkigaster av dem alla GAIS-BK Häcken!

Har aldrig tidigare sett en så seg och slö match!

Den roligaste matchen måste ha varit Elfsborg – Djurgårdens IF!! Mycket underhållande spel och fina avslut!

Sedan tycker jag att Canalplus sport kommentatoren Lasse Granqvist kunde uttalat sig bättre om bland annat Blåvitt!

Nu till de tråkiga och vidriga situationerna i matcherna jag såg och det är att av 66 spelare så var det 20 st som jag hellre hade sett på vita duken för jag hatar när någon filmar och kommer undan med det!! Orkar ni inte spela en hel match kanske ni inte ska vara med i startelvan nästa gång!!

Imorgon spelar syrianska hemma mot IFK Göteborg och då hoppas jag inte att det är lika många filmstjärnor med i lagen.

Kämpa BLÅVITT!!!!

ALL MAKT ÅT FOLKET

Tidigare inlägg
Följande inlägg
Lämna en kommentar

Kommentera

