Om mig själv!

Här kommer lite information om mig för er som kommenterat och sagt att jag inte vågar skriva om mig själv.

Är 37 år och har sambo som jag lever ihop med!

Jobbar med personer med funktionsnedsättningar och älskar det!

Älskar att provocera och hatar orättvisor!

Gillar att gå mot strömmen och skapa debatt!

Tycker att alla människor har samma värde och rättigheter!

INGEN I SVERIGE SKA BEHÖVA VARA FATTIG ELLER RÄDD

Röstar på Rött och har gjort så de senaste valen!

Tycker att det borde komma fram ett parti som ser verkligheten och inte bara de partierna med surfittor och surkukar som ser rosenbad som verkligheten!

Tycker om att kritisera regeringen och riksdagen och deras politiker!

ALL MAKT ÅT FOLKET

Tidigare inlägg
Följande inlägg
Lämna en kommentar

Kommentera

