BLACK POWER! VS WHITE POWER!

URSÄKTA!

Måste bara få svar på några frågor jag har kring åsiktsfrihet och yttrandefrihet!!

TILL ALLA POLITIKER!!

GÖR OM, GÖR RÄTT!!!!!!!

Hur mycket vet åklagare och poliser?

Vad lär de sig och vilka värderingar har de?

De jobbar ju inte för att ha ordning och följer lagar börjar jag tvivla på att de gör!

Varför får en kille i Strömstad 20000 kr i böter i Varbergs tingsrätt när han bär en tröja med ett hakkors och där det står white power?

Vad händer om en svensk anmäler till polisen att det är ett gäng killar med black power tröjor??

Då borde kanske åklagare och poliser gripa alla som bär tröjor med texten black power på.

Jag har som sagt var alltid röstat på RÖTT, men jag tror även på åsiktsfrihet och yttrandefrihet!

Jag försvarar ABSOLUT INTE nazister eller rasister, men jag försvarar våran RÄTT att yttra sig och ha egna åsikter!!

 Ska vi börja ta bort vissa delar får vi snart ta bort allt!

Jag skulle inte vilja leva i ett land där man inte får tycka som man vill.

SVERIGE SKA VARA ETT LAND MED FRITT TÄNKANDE OCH FRIA ÅSIKTER

Hur skulle det vara att leva i ett land där alla är tvingade att tänka likadant och ha på sig likadana kläder?

Jag vet  att många som kämpar i black power movement dödar oskyldiga vita precis som de i white power movement dödar oskyldiga svarta!

Jag vet vad hakkorset står för både i Europa och delar av Asien och vad vikingarnas betydelse av det!

Hade alla fått tycka och visa vad de känner så hade det varit mycket lättare att ta itu med den här frågan.

Tänk om man skulle demonstrera för att öka kvinnliga löner och efter vägkanten står det gamla surkukar till gubbar och kastar mat och blöjor på dem för de tycker att det är kvinnans jobb.

Många frågor blir det, men jag undrar jag om det verkligen blir några bra svar från myndigheter eller politiker!!

ALL MAKT ÅT FOLKET/POWER TO THE PEOPLE

Tidigare inlägg
Följande inlägg
Lämna en kommentar

Kommentera

