Alexander Bard!! Anti homo!!

Kan förstå att många människor som är homosexuella blir mobbade,ratade eller trakasserade! Det beror nog till mesta dels på att Alexander Bard är som han är!!

Kan du inte bara försöka och skaffa dig ett riktigt jobb?

Som C-kändis borde han ju lärt sig lite vad respekt och image är, men det verkar ju bara som att hans image är att vara ett svart hål för alla bögar!

Har inget emot att det finns homosexuella så länge de inte klättrar i mitt träd eller betar av mitt gräs!!

Till er som inte förstod det sista så betyder det att så länge de inte stör mig eller förstör för mig så är de helt okej!!

Kan inte förstå att ni som lever i homosexuella kretsar kan stå ut med alla hans utspel!!

Varför får inte en kille eller tjej som artist ha sin egen åsikt utan att han lägger sig i?

Vet ej om jag känner särskilt många homosexuella, men ett par vet jag och de skäms varje gång han öppnar munnen!

ALL MAKT ÅT FOLKET

Tidigare inlägg
Följande inlägg
Lämna en kommentar

Kommentera

