Tankar! 2012 22/3

HUNDÄGARE

Skylten säger väl allt! PLOCKA UPP efter era hundar iallafall på trottoarer och platser där barn och vuxna visstas!!  

ARBETE

Idag är det den 22 mars och vi ska ha utbildning i dokumentation ikväll! Det känns som att det kommer bli roligt, men segt!

Kanske kunde lagt pengarna på något som är viktigare som behövande i Sverige! Kursen kunde några chefer och administratörer gått på och sedan lärt ut i mindre grupper på jobbet!

Det är framforskat att man lär sig bättre i små grupper!!

HANDBOLL

Ikväll är det dags för EM-Kval för Sveriges damer!

Hoppas att det inte blir mer tårar idag! Det räcker med dem jag fällde igår när det inte gick vår väg i hockeyn! 

Lycka till Tjejer!

ISHOCKEY

För det första så tycker jag det är roligt att få många kommentarer och det har jag fått på det förra inlägget om Järnkrok. Tyvärr vill jag bara godkänna en av de kommentarerna då de andra var lite väl grova, haha… Precis som om jag skulle vara rädd att åka till Gävle!! Jag har varit och kommer säkert tillbaka för fisket är underbart däruppe!

Till alla Brynäs fans!

Järnkrok är inte mer än människa och det är bara så att han valt fel inriktning i livet! Han borde bli skådespelare tillsammans med flera andra fotbollsspelare!

Som kommentaren av Olle här på wordpress, han blir retad av att jag tycker som jag gör om Järnkrok och han tycker att Frölunda spelaren iallafall borde åkt ut eftersom han har klubban i bröstet. Han svarar däremot inte på min följdfråga om varför inte Granström skulle åka ut när han knuffade Andersen!

Vet ej om han skäms för det eller om han helt enkelt kom på att han har fel!!

ALL MAKT ÅT FOLKET

Tidigare inlägg
Följande inlägg
Lämna en kommentar

Kommentera

