TANKAR! 21/3 2012

Sitter och försöker plugga vårdpedagogik, men det finns ingen koncentration i min kropp och uppgiften måste vara färdig på fredag och jag har bara skrivit en rad!

Det är fan så mycket lättare att komma på vad man ska skriva här!

🙂

Vill ut i det fina vädret och promenera eller fika, men det är ju bara jag som har semester!

1 april närmar sig och då är det fiske som gäller, hoppas på bättre lycka i år. Förra året blev det inte en enda

😦

Funderar även på att gadda mig igen! Vilken av dessa tycker ni att jag ska välja?

Kommentera gärna här eller på Facebook eller Twitter!

ALL MAKT ÅT FOLKET

Tidigare inlägg
Följande inlägg
Lämna en kommentar

2 kommentarer

  1. Linda

     /  21 mars, 2012

    JAg har skitsnygga vargbilder om du vill kolla

    Svara

Kommentera

