Tankar! 2

Sitter nu och precis ätit frukost och gottar mig i att Frölunda Indians vann igår!

Nu är det 5 timmar kvar tills jag ska till doktorn och få min dom. Fan va många tankar som rusar runt i huvudet nu, men jag tänker positivt och jag tror inte det är cancer utan något annat eller rättare sagt jag skulle välja nästan vilken annan sjukdom som helst utom cancer och Hiv!

Frukter,bär och grönsaker som är bra för immunförsvaret och minskar risken för cancer och hjärt/kärl sjukdomar!

Apelsin,jordgubbar,äpple,banan,fikon,granatäpple,ananas,citron,

potatis,pepparrot,vattenkrasse,vitkål,morot,blåbär

vitlök,lök,ingefära,körsbär,citronmeliss,oregano,tomat,timjan,curry,rosmarin

Det är bara några få som kan hjälpa till!

Apelsin och curry hjälper även till att ta död på cancer celler i tarmarna!

Kyckling är också bra då det är vätskedrivande och har många olika  B-vitaminer!

Det är tråkigt och synd att man inte ätit så mycket frukt och grönsaker som man borde innan!

ALL MAKT ÅT FOLKET

Följande inlägg
Lämna en kommentar

Kommentera

