Tankar!

CANCER!

Sitter hemma och har semester en vecka från jobbet!

Vet inte om jag kan slappna av riktigt ännu.

Imorgon ska jag till doktorn och träffa överläkaren och förhoppningsvis få svar på de blod och urin prover jag tagit!

Läkaren misstänker cancer, men jag hoppas att jag får en mildare dom!

Just nu känns det inte bra! Har mycket värk i mage och rygg och de har hittar en abnormalitet som sitter vid en muskel mellan tarmarna och ryggen!

POLITIK!

Funderar på varför Carl Bildt inte yttrat sig i frågan om varför kurderna i Turkiet inte får fira sitt nyår!

Han är väl för upptagen med att spela pajas/narr i övriga världen!

Det kännns som han gjort sitt inom politiken! Han borde ta ansvar för vad han gjort och berätta för världen vad han egentligen tycker om olika saker!

Frankrike!

Läste precis att det är 2 barn och en vuxen som är skjutna i Frankrike!

Varför ger det mer rubriker än svälten och tortyren som håller på i Afrika!

Jag tycker det är skönt att det händer och att det äntligen är oskyldiga barn som blir skjutna! Då kanske politikerna kan börja ta ansvar i Sverige och se till att det inte händer här!

ISHOCKEY!

Ikväll gäller det för vårt älskade FRÖLUNDA INDIANS att vinna uppe i Gävle mot Brynäs!

Det är en måste match. Hoppas att om vi vinner ändå kan tackla sönder Brynäs spelare så att vi får lättare matcher framöver!

Vi har ju några spelare som inte känns så viktiga så vi borde kunna offra dem med matchstraff för den goda sakens skull

🙂

 FOTBOLL!

Nu är det bara drygt en vecka kvar tills fotbolls allsvenskan drar igång och IFK Göteborg våra hjältar kommer att spela som gudar igen!  

En sak jag är orolig över bara är att vi köpt många bra spelare! Det känns som att om vi inte vinner i år så kommer klubben gå i konkurs!

Kommer skriva mer om mina tankar senare och om domen blir jobbig kommer jag nog skriva här så ni kan följa vad som händer med mig och hur det går till!

ALL MAKT ÅT FOLKET

Tidigare inlägg
Lämna en kommentar

Kommentera

