Hanna Widerstedt! Hotad!

Hur kokad får man lov att bli!! Sitter här och skriver mitt andra blogg inlägg ”SugRöv” och då ser jag att jag fått en kommentar på mitt inlägg igår om Hanna Widerstedt!

Som min rubrik säger så är hon ju utrotningshotad!!

Det är en kille som tydligen är kär i åbäket och hotar med att komma och slå mig om jag skriver något mer illa om henne!

Kan ju då inte läta bli att kommentera det att hon är blond blåögd(naiv) som tror att hon kommer göra succe i tv och att folk verkligen tycker om henne. Det är inte Hanna folk tycker om utan det är att hon alltid skämmer ut sig som alla tycker om att se.

Vad som kommer hända härnäst för Hanna vet jag inte utan hon kommer väl fortsätta trycka ner folk i sin omgivning för att hon mår psykiskt dåligt och om hon är ryska som hon säger och inte tycker om svenska killar och tjejer så varför inte flytta? Gränserna är öppna!

ALL MAKT ÅT FOLKET

Tidigare inlägg
Följande inlägg
Lämna en kommentar

Kommentera

