KUKEN!! part 2

Flinck till final i melodifestivalen! Hoppas han vinner alltihop!!

Det fanns inget annat bidrag förutom TopCats och lyckligtvis gick de ju också vidare!

Hoppas att det blir många konserter med TopCats i sommar!!!!

Så nu behöver jag inte provocera mycket mer idag för det räcker ju tydligen med att de gick vidare om man får tro de jag följer på Twitter!

Hoppas att alla jag retat upp idag inte tog åt sig för hårt?

Vill självklart inte att någon ska gå på minfält, men om de olagliga utvisningarna fortsätter hoppas jag verkligen att de som sitter och bestämmer får känna på hur det känns. Jag skulle aldrig vilja utsättas för det!

Jag kände bara att jag var tvungen att få ur mig lite ilska och provocera och diskutera är alltid ett bra sätt!

Hur mysig är inte den här stugan!!! Hade gärna flyttat dit!

Vad tror ni denna stuga kostar?

Ge mig gärna kommentarer

ALL MAKT ÅT FOLKET 

Tidigare inlägg
Följande inlägg
Lämna en kommentar

Kommentera

