Zlatan VS Wernblom

Matchen igår var kanon! Riktigt bra spel av hela laget trots självmålet🙂

Fattar inte varför någon som Zlatan får all uppmärksamhet när hela laget gjorde en bra insats!!

För att bli lika duktig som Zlatan behöver man 10 kämpande män/killar och en boll.

Jag hade kunnat spela lika bra som honom. Om mina tio lagkamrater hade jobbet hårt så hade jag också kunnat stå offside eller still på motståndarnas planhalva och vänta på att bollen kommer och peta den in mål!!

Zlatan gjorde en bra match igår och det kändes som han har hittat sin plats i laget.

Wernblom gjorde som vanligt en kanonmatch och jag älskar glöden i hans ögon. Han brinner verkligen för fotbollen och har ett sett som jag inte sett sen Klas Ingesson och Håkan mild spelade.

Tänk om Zlatan hade haft den glöden eller bara om det pyrt lite om honom så hade han vuxit enormt på plan.

ALL MAKT ÅT FOLKET

Följande inlägg
Lämna en kommentar

Kommentera

